Special “Diagnose en communicatie op de werkvloer”

Hoe verloopt het diagnoseproces bij de meeste autobedrijven?

De klant brengt zijn auto en geeft aan wat de klacht is. Maar door wie wordt de auto aangenomen en welke afspraken worden gemaakt? Welke informatie heeft de diagnose technicus ontvangen als hij aan de slag gaat?. Wanneer doet de diagnose technicus verslag van het diagnose proces en aan wie?

In deze training wordt het complete diagnoseproces van aanname van de auto tot aan de verslaglegging aan de klant en presentatie van de factuur doorgenomen. Er is aandacht voor de valkuilen die er zijn, de verwachting van de klant, en hoe "zoekuren" verkocht kunnen worden.

Inhoud van de training:

  • Het diagnoseproces optimaliseren
  • Communicatie op de werkvloer
    • Overleg tussen service adviseur en diagnose technicus
  • Wat willen klanten?
    • Klanttypen
    • Jouw gedrag en het effect op de klant
  • Het advies aansprekend en klantgericht presenteren
  • Kenmerken en voordeln doorvertalen naar de klant
  • Het verkopen van de diagnose
  • Het afleveren van de auto
  • Klachtbehandeling
  • Persoonlijke aandacht
  • Fouten herstellen
  • Verwachtingen managen

Tarief: € 299, - excl. BTW (inclusief buffet)

Wilt u meer informatie over "Diagnose en communicatie op de werkplaats"?

Vul het onderstaande contactformulier in, uw Rayonmanager zal binnen 24 uur contact met u opnemen!

Nieuwsberichten

Verbouwing Koskamp Kampen 04-05-2018 info
Nieuwe APK-regels 2018 17-04-2018 info
Wij zijn op zoek naar Logistiek Medewerkers voor de vakantieperiode! 13-04-2018 info
Nieuw: Turbo Montagesets 09-04-2018 info
Uitbreiding assortiment ERA Elektronica 30-03-2018 info
alle nieuwsberichten »

Vacatures

Webdeveloper Koskamp info
Accountmanager commercieel binnendienst (junior) info
Logistiek Medewerker (oproepkracht) info
Vakantiemedewerker Logistiek info
Logistiek Medewerker (oproepkracht) info
alle vacatures »