Klantprocessen

De hele dag druk met allerlei zaken en aan het einde van de dag nog niet klaar! Daar gaan we in deze leergang een volgende stap in maken. We kijken welke processen er zijn voor uw taken binnen uw bedrijf. En welke processen kunnen we optimaliseren? Vervolgens maakt u een plan voor een structurele verandering. Hierdoor zal er meer overzicht en rust zijn waarbij de klanttevredenheid verder zal toenemen.

Time management aan de balie


Dag 5 staat in het teken van “Timemanagement”. De hele dag druk en leven in de waan van de dag! Hoe gaat u dit doorbreken? Door een aantal praktische tips toe te passen in de dagelijkse praktijk bent u beter in staat om uw taken te plannen en overzicht te krijgen in uw werkzaamheden. U bent in staat om prioriteiten te stellen die het beste resultaat opleveren voor u en uw organisatie.

Leerdoelen:

  • Efficiënt met tijd omgaan.
  • Structureren van je werkzaamheden.
  • Hulpmiddelen inzetten om taken te plannen.
  • Grip krijgen op verstoringen en onderbrekingen 

Verbeteren van bedrijfprocessen



Dag 6 heeft als thema het in kaart brengen en evalueren van bestaande processen en het verbeteren ervan. Door snel en adequaat te reageren op vernieuwingen en veranderende processen zal de kwaliteit van de processen verbeteren. Door kritisch te leren kijken naar uw eigen proces en collega’s feedback te vragen en geven op de uitvoering van de processen leert u elkaar en het bedrijf continu ontwikkelen.

Doelstelling: Na deze training bent u in staat om processen te ontwikkelen waarmee de structuur binnen het bedrijf toeneemt.

Leerdoelen:

  • Leren omgaan met kwaliteitsmetingen (zoals audits).
  • Evalueren van processen.
  • Meewerken met veranderende processen.
  • Meedenken in verbeteringen in processen.
  • Feedback geven en ontvangen.

Ken de klantvoordelen van jouw producten



Dag 7 staat in het teken waarin medewerkers zich verdiepen in de klantvoordelen van de producten en services van de eigen organisatie. Door te leren denken vanuit het proces en voordelen van de klant, kunt u beter uitleggen aan de klant waarom hij een bepaald product of dienst beter wel kan afnemen. Vaak ter voorkoming van grote, duurdere, problemen in de (nabije) toekomst.

Doelstelling: Na deze training bent u in staat om de klantvoordelen van producten en services op een commerciële manier aan de klant te presenteren.

Leerdoelen

  • Het producten aanbod analyseren.
  • De klantvoordelen van eigen producten kennen.
  • Klantvoordeel vertalen naar klantgerichte service.
  • Denken vanuit de wens en het proces van de klant.

Samenwerken en samen ontwikkelen



In dag 8 is het thema om samen met alle medewerkers vaardigheden te leren waardoor ze als team (nog) beter gaan functioneren. Door efficiënt en waar nodig samen te werken kunnen klanten sneller worden bediend en kunnen eventuele klachten sneller worden afgehandeld. In deze module leren de medewerkers kritisch naar elkaars werkzaamheden en elkaar leerrijke feedback te geven.

Doelstelling: Na deze training bent u in staat om kritisch naar de uitvoering van alle werkzaamheden in het bedrijf te kijken en leert feedback geven voor een betere samenwerking met collega’s.

Leerdoelen:

  • Processen op elkaar afstemmen in samenwerking.
  • Effectief overleggen aan de hand van de klantvraag.
  • Elkaar feedback geven.
  • Feedback ontvangen.
  • Individuele en teamontwikkeling.

Nieuwsberichten

Aanvullingen op het assortiment 17-07-2019 info
Bij afname van 4 (dezelfde) Michelin banden een gratis badlaken 16-07-2019 info
Heeft u zich al ingeschreven voor het opleidingsjaar 2019/2020? 03-07-2019 info
Nagenieten van de Koskamp Tourrit 2019 | De foto's staan online 24-06-2019 info
Nieuw in het assortiment: Laadkabels! 01-06-2019 info
alle nieuwsberichten »

Vacatures

Webdeveloper Koskamp info
Vakantiemedewerker Logistiek info
(Junior) Accountmanager (Regio Zutphen) info
Magazijn medewerker info
Logistiek Medewerker (Den Ham) info
alle vacatures »